Pre-orderbeleid

Can’t speak Dutch?
But you do speak English? Click here down!

The English version Pre-order policy

Du sprichst kein niederländisch?
Aber du sprichst Deutsch? Klick hier unten!

The Deutsch version Pre-order policy

Wij begrijpen hoe belangrijk het is om je favoriete producten tijdig en zonder zorgen te ontvangen. Daarom kun je erop rekenen dat alle pre-orderartikelen daadwerkelijk bij ons binnenkomen in het magazijn, zodat je bestelling veilig en betrouwbaar wordt verwerkt.

Alle pre-orderproducten op onze website zijn zorgvuldig door ons geselecteerd om aan ons assortiment toe te voegen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat we deze alleen bestellen bij voldoende vraag.

In tegenstelling tot sommige van onze concurrenten, plaatsen wij altijd een daadwerkelijke bestelling bij onze leveranciers — ongeacht het aantal pre-orders of de vraag. Zo ben je bij ons verzekerd van een betrouwbare levering. Voor ons is dat vanzelfsprekend.

Wij zijn zelf ook verzamelaars, en juist daarom weten we hoe frustrerend het is als een pre-order wordt geannuleerd omdat er ‘te weinig interesse’ is. Wij haten dat net zo hard als jij.

Meer weten over ons Pre-orderbeleid?
Lees hieronder alles over hoe ons pre-orderproces werkt. We leggen je graag uit wat je kunt verwachten en hoe we ervoor zorgen dat jouw winkelervaring soepel, duidelijk en betrouwbaar verloopt.

 
  1. Jouw Pre-order Betaling: Bij het plaatsen van een pre-order wordt het volledige bedrag in rekening gebracht. Geen zorgen, dit bedrag reserveren we in afwachting van het leveren van jouw gewenste product. En als je later besluit om de pre-order te annuleren, wordt het bedrag onmiddellijk teruggegeven binnen 14 dagen
  2. Annulering van pre-orders: Je hebt het recht om je pre-order op elk moment vóór de verzending van het product te annuleren. Neem contact met ons op via de klantenservie  om een annulering aan te vragen. Er zijn geen annuleringskosten van toepassing. We zullen ons best doen om je verzoek zo snel mogelijk te verwerken.

  3. Terugbetalingen: Als je een pre-order annuleert, zullen we binnen 14 dagen een terugbetaling verwerken naar de oorspronkelijke betaalmethode die je hebt gebruikt bij het plaatsen van de pre-order. 
    We zullen het bedrag terugstorten op de rekening waarmee de oorspronkelijke betaling is gedaan.

  4. Release-updates: We streven ernaar om je regelmatig op de hoogte te houden van eventuele wijzigingen in de releasedatum of andere relevante updates met betrekking tot je pre-order. Houd je e-mail in de gaten, want we sturen updates naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven tijdens het plaatsen van de pre-order.

  5. Voorraadbeheer: We doen ons best om voldoende voorraad te hebben om aan alle pre-orders te voldoen. In sommige gevallen kan het echter gebeuren dat de vraag onze verwachtingen overtreft en dat de voorraad beperkt is. In dergelijke gevallen zullen pre-orders worden behandeld op basis van de volgorde waarin ze zijn geplaatst. Mocht het niet mogelijk zijn om aan je pre-order te voldoen, dan zullen we contact met je opnemen en alternatieve oplossingen bespreken.

  6. Bevat je bestelling pre-orders? We raden je aan om pre-orders apart te plaatsen in een aparte bestelling. We verzenden alle producten zodra ze beschikbaar zijn voor levering. Als het totaalbedrag van je bestelling echter meer dan €150 bedraagt, zorgen we ervoor dat de pre-orders als deellevering worden verzonden. Op deze manier kun je het grootste deel van je bestelling ontvangen terwijl we ervoor zorgen dat de pre-orderitems zo snel mogelijk naar je worden verzonden. Mocht je dit over het hoofd hebben gezien, neem even contact op met de klantenservice en we kunnen kijken wat we kunnen regelen. (dit geld alleen voor Nederland, België, Duitsland en Luxemburg).
  7. Wat als ik een de twee (of Meerdere) bestelling heb geplaatst die samen €150,- zijn, en er zitten producten bij die al op voorraad zijn?

    In dat geval maken we graag een uitzondering. Vaak merken we dit zelf al op en sturen we de voorraadproducten apart naar je toe. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat we dit over het hoofd zien.
    Stuur ons dan even een mailtje, dan zorgen wij dat de producten die al op voorraad zijn alvast jouw kant op komen. (dit geld alleen voor Nederland, België, Duitsland en Luxemburg).

  8. Vanaf 15 juni 2025 zijn we bezig met het aanpassen van de pre-orderkortingen. De prijs die je nu bij het product ziet, is de actuele pre-orderprijs (inclusief korting). Zodra het product bij ons op voorraad is, hanteren we de marktprijs. Geen zorgen: we hebben regelmatig leuke acties en kortingen, dus houd onze shop in de gaten! 😊

  9. Let op: kortingscodes en coupons kunnen niet gebruikt worden op pre-orders.

Als je nog vragen hebt over ons pre-orderbeleid, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen en eventuele vragen te beantwoorden.